2015. június 17., szerda

Kritika #6 - Special Girl

Szijjasztok. Úgy látom egyre többen kértek kritikát, ez már a harmadik. De ennek nagyon örülök:)


Design: 
Ezzel különösebben nincsen túl nagy gondom. Én hiányolom nagyon a menüt, be kéne iktatni egyet. Ha gondolod abban segíthetek:) A háttér meg lehetne valami világosabb kék, és nem ilyen rózsa. És ha a menüt megcsinálod, ott egy "Fejezetek", és egy "Szereplők modult kéne készíteni. 
10/8

Fejléc:
Hát eléggé homályos, és a képek pixelesek. De ettől eltekintve egész jó. Csak olyan fura, hogy ott lebeg a semmibe.
10/7

Helyesírás:
Ugyan az a problem itt is, a vesszők. Nem ismétlem megint magam, nem vagyok egy papagáj. Szóval azokat a hibákat javítsd. A bejegyzést próbáld meg Office Word-be írni, mert az ki javít azt hiszem. Nem kell pontokkal telepakolni a mondat végét. Általában 3 pontot szoktak rakni a mondatok után, ha olyan van.
Pl: Elegem van az egészből...
10/7

Külalak:
Itt már kevésbé vannak tő mondatok, de azért van még pár. Ezeket próbáld inkább összevonni, és vesszővel elválasztani.
Pl: Verejtékezve ébredtem, az órám 4 órát mutatott. Rajzolnom kell, jött az üzenet a kezemtől.
10/7 

Történet:
A prológus eléggé rövid lett, és gyorsan össze lett csapva. Esetleg elmagyarázhattad volna, hogy miért fél a szellemektől vagy ilyesmi.
Az első részben gyorsan bele vágtál, semmi reggel csak máris a szellem idézésnél tartanak. Annyit mondott a szellem, hogy vissza kell küldenie és ő le is rázta egy futással. Valami kellett volna még bele. Legalábbis én hiányoltam belőle, hogy mondjuk bezáródik az ajtó, vagy mit tudom én...
Ennek, hogy nekiment a srácnak, ő elkapta aztán meg leordította? Gyors hangulat változás...
Nagyon rövid mind a kettő rész, és a prológus szólhatott volna másról. Hogy bemutatja a lányt, vagy a történetet vagy ilyesmit. 
10/7

Remélem nem haragudtál meg, így tovább, azokat a dolgokat amiket leírtam, azokat javítsd ki.

Összegzés:
50/36






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése