2015. július 16., csütörtök

Új felszálló- Robyn

Sziasztok!
Láttam Lucy kiírását, miszerint szerkesztőket keresnek, és gondoltam kipróbálom magam. Ezért most itt vagyok.
Magamról röviden annyit, hogy nemrég (tegnap) változtattam nevet, imádok rajzolni, írni, szerkeszteni és ha leülök kódolni, fel sem lehet rángatni a gép elől.
Zeneileg furcsa pályán mozgok. (A SCANDAL és az Eurovízió... érdekes páros.)
Rendelhettek designt és kritikát, előbbinél a saját kódolást részesítem előnyben, utóbbinál pedig szókimondó vagyok, de mi tagadás, egy fantasyvel könnyen el lehet bűvölni.
A bloggervilágban 4 éve mozgok, kisebb megszakításokkal, huzamosabban fél éve blogolok.
Hoztam egy elvihető fejlécet, eddig mint Robyn kettő van, így a régi nevemen még plusz kettőt raktunk be Lucyval a munkák menüponthoz, de mihelyst friss lesz, reményeink szerint cseréljük őket, és teljes körűen Robyn leszek.
Szép estét mindenkinek!
Robyn P. S.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése