2015. július 4., szombat

Kritika #7 - Amikor minden tökéletes...

Sziasztok. Kritika idő!


Fejléc:
Nagyon nagy és pixeles. Furán van elmosva az egész kép, és a szélei is. Egy fokkal lehetett volna sötétebb a fejléc, a háttérbe pedig még raktam volna valami virágot, vagy ilyesmit.
10/7

Design:
A design szép, és egyszerű. Letisztult és nincs agyon csicsázva. Minek két könyvborító, és azok se éppen a legjobbak, mert állnak pár képből, egy feliratból és ennyi. Szerintem rendelj, ha nagyon szeretnél könyvborítót. Tőlünk rendelhetsz! A chat nagyon elüt a többi lila színtől, és nem oda kéne írnod, hogy te készítetted a design-t, hanem egy külön információk modulba, ahova még odaírod a fejléc készítőjét, a blog nyitását-zárását stb. A fülszöveg is hiányzik... A menü részei, átlagosak egyszerűek.
10/7

Történet: 
Nagyon kezdetleges, és hibás. Az első rész címének nincsen értelme. Valami mást adhatnál neki, vagy egyáltalán ne legyen címe. Helyesírási hibák is vannak dögivel, szóval ajánlom egy béta felvételét. Szerintem az egész történetet gondold még át, és javítgasd, mert kezdő, és sablon. A történet címét nem értem...
10/5

Összegzés:
30/19
Remélem nem haragszol meg, nem bántásként írtam!
Puszil, és ölel:
LUCY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése