2015. április 16., csütörtök

~Sportrovat: Interjú Ambrus Szandrával

Sziasztok! Elkészítettem a rovatom első interjúját, Szandrával, a ZTE NKK játékosával. Itt is megszeretném neki köszönni, hogy válaszolt a kérdéseimre!


Becc:
-Miért pont kosarazni kezdtél el? Nem gondolkodtál volna el azon, hogy, mi lenne, ha inkább fociznék vagy úsznék?

Szandra:
-Miért kezdtem el kosarazni? Mert anyukám is kosárlabdázott. Az általános iskolába az atlétika mellett kosaraztam is, és egy idő után választanom kellett a kettő közül és az utóbbi mellett döntöttem. 😊 
Nem gondoltam olyanra, hogy mi lett volna ha más sportot választok, egyértelmű volt a számomra, hogy kosárlabdázo leszek!

Becc:
-Volt olyan személy aki motivált téged a sportolással, kosárlabdázással kapcsolatban?

Szandra:
-Elsősorban a szüleim voltak azok, akik motiváltak es kiálltak mellettem mindig! Sosem volt egy kosaras példaképem, sok játékosból tudnék összegyúrni egy igazán jót!

Becc:
-Eltudnád magad képzelni egy másik csapatsport meccsén? Ha igen, melyik sport lenne az?

Szandra:
-Más csapatsport meccsén? Hm, biztos hogy valami labdajáték lenne az, peldául röplabda. De sosem gondoltam bele ilyenbe.

Becc:
-Ki/Kik volt/voltak a példaképed/példaképeid?

Szandra:
-Példaképem az anyukám!

Becc:
-Melyik álmaid kosárlabda csapata?

Szandra
-Álmaim kosarcsapata csak az álmaimban létezik, de a valóság az teljesen más. Az életben, a pályán kell bizonyítani a tudásod!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése