2015. április 5., vasárnap

Fejléc cseréje DeviantArtos sablonnál

Sziasztok.Mivel a DeviantArtos sablonoknál vannak fejlécek is,és ha te másik fejlécet akarsz azt elég nehéz kódolás nélkül kicserélni.Szóval ma ebben segítek nektek:3

1.lépés: Katt arra,hogy "Sablon"!

2.lépés: Rámész arra,hogy HTML-kód szerkesztése!

3.lépés: Belekattintasz a kódok közé!

4.lépés: Nyomsz egy "Ctrl F" billentyűkombinációt és bírod a kijött keresőbe,hogy .png és nyomsz egy entert.

5.lépés: Először másold ki a képet és bizonyosodj meg róla,hogy az tényleg a fejléc!

6.lépés: Tinypic-re feltöltöd a képed amit szeretnél fejlécnek és a legalsó linket kimásolod!



7.lépés: A kimásolt linket,illeszd be a másik link helyére.

8.lépés: Rámész,hogy sablon mentése és készen is van!

Remélem segítettem,ha valamit nem értesz e-mailban,vagy chaten vagy ezalatt a bejegyzés alatt kommentelj:)
És ezt megint Berninek köszönhetem:) És elég nagy bunkóság lenne,szóval itt van kettő blogja:) Kukkantsatok be mindenképpen:3
Dallammágus ez a történetes blogja
Wilkinson kúria ez pedig az önálló mindenes blogja
LUCY

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a segítséget! Már régóta kerestem a választ erre a kérdésre, és most már végre meg is tudtam.:)
    Ölelés, Sky Agnessa

    VálaszTörlés
  2. Ahhh! Nagyon köszönöm! Olyan régóta keresem ezt!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én próbálok beilleszteni devianartos sablont( mindenet az utasítás szerint követtem) és valami eltorzult, hibás design kerül fel és a háttér helyett csak felkiáltójelek vannak. 3 sablont próbáltam, mindháromnál ez történt. Miért?

    VálaszTörlés
  4. Jézusom most találtam meg ezt a bejegyzést, és örök hálám kísérteni fog érte!! Nagyon nagyon kerestem erre a megoldást, és végre megtaláltam! Már csak az a kérdés, sikerül-e megcsinálnom :D

    VálaszTörlés