2016. január 7., csütörtök

Bemutatkozás | Evelyn Rose

Hát.. :D
Hogy is kezdjem...?
Áhh... mondjuk a köszönés megteszi :D .
Sziasztok Drága Látogatók!
Màtól Evelyn Rose-ként fogok a Lucy Design-en tevékenykedni.
Szakterületeim (LD-n):
•Fejlécek
•Fejléc alapok
•Inspirációs képek
•Néha 1-2 könyvajánló (ha tudom PDF-el)
•Rendezett képek
•Esetleg 1-2 egyéb cucc 
Ami fontos lehet rólam azt ITT megtaláljátok! :)
(Azóta a Wordpress-es és a Blue Fire Design blogokat/blogokon nem írok/nem vagyok szerkesztő!)
-16 vagyok
-rock zene az életem
-Kaposvár mellett egy kis senkifalván élek 
-A Kaposvári Zichy Mihàly Szakközépiskolàba jàrok →divattervező szakra
-Szeretek animéket nézni ,bár még nem sokat láttam (de ezen igyekszem változtatni) :c ^•^
Amit még feltétlen tudnotok kell , mert hozzám tartozik és néha kihat a munkáimra :D :
-Néha (najó...sokszor) kiesnek dolgok "eme csodálátra méltó elmémből" szóval ne haragudjatok , ha elfelejtek valamit , amit megígértem (hátigen ... egyszer volt egy kisebb összetűzésem a kemény, fa padlóval ... és igen, aznap a mai napig nem rémlik , hogy konkrétam mi történt :D )
-Hajlamos vagyok arra, hogyha rendelnek tőlem , hogy készítsek valamit (pl. fejlécet) én ,,elfeketésítem"... (sorry , ha már rocker , legyen fekete és rock zene mániàs :DD ).

Nagyjából ennyi ! ^•^  
Bocsánat ha valakit (khm. Mindenkit xd) untattam , de azért köszönöm , ha szàntatok ràm 2 percet (vagy még annyit sem)  ! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése