2015. december 27., vasárnap

Könyvajánló - Tizenhárom okom volt

Jay Asher: Tizenhárom okom volt

"Hiába mondod a jövőnek, hogy STOP.
Nincs REWIND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat.
Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot, …ha megnyomod a PLAY-t.
Clay Jensen semmit sem akar tudni Hannah Baker kazettáiról. Hannah meghalt – gondolta –, magával kellett volna vinnie a titkát.
Aztán Hannah hangja közölte Clay-jel, hogy az ő neve is elhangzik a kazettán és az is, hogy Clay valamilyen módon felelős a haláláért.
Aztán Clay egész éjszaka a kazettákat hallgatta. Hannah szavai nyomán bejárta a városkájukat…
…és amire fényt derített, az örökre megváltoztatta az életét." Forrás: http://moly.hu/konyvek/jay-asher-tizenharom-okom-volt



Vélemény: 
  Már régóta el akartam olvasni ezt a könyvet, mert a története felkeltette a figyelmemet, aztán a könyvtárban mikor megpillantottam kaptam az alkalmon, és kivettem. Hazaértem, és elkezdtem olvasni, aztán pedig elég nehéz volt lerakni. Izgalmas, bár néhány helyen kicsit unalmas, és nyúzott a történet, de azon kívül jó. Az ilyen téma megírása elég nehéz, de Jay Ashernek sikerült. Egy nem túl hosszú olvasmány, de nem egy délutáni kis szösszenet, mivel nyomasztó az, hogy egy lány megölte magát, de nekem azért tetszett.
10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése