2015. december 28., hétfő

Bemutatkozás | Lucy

  Heey, emberek.
 Becses nevem Luca, és ennyi legyen is elég. 1-2 éve vagyok benne a blogger világban kisebb-nagyobb kihagyásokkal. A szerkesztést is 1 éve űzöm, de már 2013-ban is szerkesztettem, de azt inkább hagyjuk...
  Hogyan jutottam el ide? Őszintén, nem tudom. Nem emlékszem arra, hogy ezt a blogot miféle felindulásból csináltam, de magamat ismerve, azért mert az olyan "menő". 
  Tudom ég bennetek a vágy, hogy megtudjátok rólam az ilyen alap dolgokat, hogy mi a kedvenc színem, és ezáltal is megismertek, de sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak kedves olvasó, ha te ezekre voltál kíváncsi akkor ki is léphetsz ebből a fülből. Fölösleges dolgokkal nem árasztom el a blogot, ez pedig az. Inkább itt a tumblr blogom, ami által tényleg jobban meg tudtok ismerni, mert szinte itt az életem>< Jó étvágyat: http://az-ut-a-boldogsaghoz.tumblr.com/
  Ha valamire esetleg még kíváncsi vagy, vagy meg szeretnél ismerni, ne habozz írj egy e-mailt biztos fogok válaszolni.
  További jó szórakozást a blogon♥ Örülök, hogy itt jártál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése