2015. június 16., kedd

Kifogások sokasága

Bello! Jöhetnek a kifogások? Nos, az suli utolsó 3 hetében jutott eszembe a tanulás, 5 tantárgyból álltam hármasra, gőzerővel magoltam, minden órán feleltem vagy írtam. Így matekból, fizikából, nyelvtanból és kémiából meglett a 4-es, irodalomból pedig az ötös. Mint tudjátok kosarazok is itt volt a szezon vége, most hagyom itt az edzőimet és nekem kellett búcsúszöveget írnom a csapat nevében az utolsó edzésre, és nem csaphattam össze, hiszen 5 évig viseltek el és gondoztak, unokájuk lettem úgymond. Ajándékot is csináltunk, kézzel készült. Majd jött az az időszak, ami leginkább megviselt: szeretett barátnőm itthagyja az osztályt. Szarul esett, tanulás közben folyton sírtam, egy titkos bulit szerveztem neki, és eközben biztatnom is kellett őt, miközben én belül szenvedtem, de lelki támasza lettem.

Remelém senkinek sem okoztam csalódást és megértetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése