2015. május 12., kedd

Zeneajánló

Buuu:3

Üdvözlök minden föld (és nem) földlakót. Olvashattatok egy bejegyzést arról, hogy sajnos abbahagytam a tevékenykedésemet a blogon. Ez részben igaz is volt akkor, mert elvileg semmi időm nem lett volna. Sajnos. De végül még sem így alakult, szóval tovább fárasztalak titeket. Emellett köszönöm a lányoknak, hogy vissza vettek, és nem tűnt el a bizalmuk, felém. Akkor nem is hablatyolnék tovább, szerintem térjünk rá a bejegyzésre.

Mindenkivel volt már olyan, hogy egyszerűen eltűnt az a bizonyos. Ez alatt az ihletet értem. Csúnya kis lény ez, (hívjuk csak lénynek, hiszen az ihlet, olyan furcsa szó...legalábbis szerintem. De most komolyan! Olyan nehéz kimondani azt a "H" betűt, amit persze benyomnak a szó közepébe! Valaki meg "Iklet"-nek hívja, de az még olyan furcsa. Na, megint elkanyarodtam a témától, szóval csitt..) egyik pillanatról a másikra előjön, majd eltűnik. Ilyenkor persze jönnek az idegrohamok (kinek mi,nekem az szokott), hogy nem tudsz megírni egy fejezetet időre, mert nem jön. De ha még enélkül a "lényecske" nélkül akarsz írni, az erőltetettnek fog hatni. Az pedig sem az olvasóidnak, sem neked nem jó. Mit lehet akkor csinálni? Akár ülhetsz ölbe tett kézzel, és várhatod, de ez nem túl előnyös, hiszen akár hónapokig is eltarthat. Vagy cselekedhetsz is! Vannak ezek a bizonyos inspirációs képek, amik tényleg jók. Ránézel, és bármi beugorhat tőle. Mellesleg egy fejlécen is egészen jól mutathat. Nekem is szoktak segíteni, bár én inkább egy harmadik megoldást választok általában, ami pedig a zene. Itt nem a Lali popra, és más szennye gondolok, (bocsánat ha valaki szereti, nem akartam megbántani, ez az é véleményem.) hanem az olyanokra, amiknek tényleg van mondani valójuk. Fölteszed a fülest, tekered a max. hangerőig, (na jó odáig ne, mert káros lehet. Elég ha én csinálom csak így.) és egyszerűen hallgatod. A szövege, a dallama, bármi megfoghat benne, és érdekes módon, ezt a bizonyost is elő tudja csalogatni. Hoztam nektek párat,remélem nektek is segítenek. (Linkelek hozzájuk magyar szöveget is, hátha rajtam kívül is van itt béna angolos.)

                                                    Roxette: Listen To Your Heart

Személyes kedvencem! Hoztam hozzá kettő verziót is, a második kicsit szomorkásabb, "depressziósabb", azt jobban is kedvelem, de az első is szuper. A szövege szerintem elképesztő. Olyan szívbemarkoló, és könnyed.  Persze valaki szerint borzalmasan nyálas, de hát na... különbözőek vagyunk, valakinek ez, valakinek az.:D Szerintem érdemes meghallgatni.







                                                Avril Lavigne: Give You What You Like


                                                              Magyar Dalszöveg

Avril Lavigne legújabb dala, ami nemrég jelent meg klipben is. Személy szerint imádom az énekesnőt, akármilyen stílusban is írja legújabb szerzeményét. A szám  egy kicsit komolyabb, és szintén depressziósabb hangvételű. Egyben nehezebb, és magával ragadó. Nekem az érzelmek teljes mértékben átjöttek, szerintem kukkantsatok bele ti is.

                                                         
                                                           One Direction: You And I

                                                              
                                                                Magyar Dalszöveg


Kérlek ne fogjátok a fejeteket, hogy, "Jajj, már megint 1D". Én mindegyik dalukat szeretem, de ez valahogy extra jó lett. A klipp egyszerű, de nagyszerű, nincs túl bonyolítva. A dallama hívogató, és a szövege is nagyon jóra sikeredett.


Most csak ennyit hoztam, ha szeretnétek még hasonlókat, kérlek írjatok hozzászólást. Figyelem! A számok nem feltétlenül tetszhetnek mindenkinek, így kérlek kerüljétek az obszcén megnyilvánulásokat. Köszönöm!

Ölel-puszil mindenkit: Astrid H.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése