2015. február 21., szombat

Kritika #4 Half-Bloods~It's kind of fun to do the impossible

Hali! Meghoztam a kritikát a Half-Bloods blog részére. Ha elszeretnéd olvasni a blogot klikk ide!

Kinézet:
•Fejléc:
Nem sok mindent tudtam belőle kivenni. Elolvastam róla a címet: Half Bloods. Azt hittem valami Harry Potter blog lesz, mivel abban Piton félvér herceg, de lényegtelen. Sok minden van rajta, amiről nem lehet eldönteni a történetet, pedig a fejlécnek a figyelem felkeltés a célja. Elolvastam az első részt és nem igazodott a fejléchez. Rá kéne rakni a szereplőket, a kardot, egy szörnyet és a tábort. A design is egyszerű, de elfogadható.
10/7
Prológus;
Nincs. Rögtön belecsaptatok a közepébe, így nem nagyon lehet elképzelni a történetet. A lány félvér, elmondjátok mi az a félvér, és hopp egy randira csöppentünk.,nem nagyon lehet megérteni.

Szereplők: 
Hiányzik. Nem tudom elképzelni ki hogyan is néz ki.,nem tudok sok mindent róluk. Jakeről annyit tudunk, hogy Hermész bungalóban lakik, gyönyörű kék szeme van és, hogy Alexnek nagyon tetszik. Nem tudom elképzelni Alex, Arion, Hektor és a többiek karakterét.Szóval kéne egy szereplők modul is.

Történet:
Ötletes, bár a részek rövidek. Az embereknek tetszik, hiszen sok díjat kaptatok. Kár, hogy nem számozzátok meg a részeket, nincsnek évadok, de az alap történet nagyon kreatív. Nem sok bloggal találkoztam életem során, amely a görög mitológiára épült volna.
10/8

Helyesírás:
Nincs rá panasz.
10/10

Összesen:
10/26
Javaslatok: 
•Kellene egy oldal a szereplőkről.
•A történethez illő fejlécet rendeljetek!😉
•Egy oldal a díjaknak.
Évadokra és részekre tagoljátok a történetet!

XOXO:#SuperGirl!✳️

3 megjegyzés:

  1. Előre is elnézést kérek, hogy ide is kommentálok, csak nem szeretném,ha chetben elveszne az amit írtam :3 :) Nos, először is a Half-bloods nevű blog egyik írója vagyok. És szeretném megköszönni a kritikát, mert dolgoztál vele :) És amiket most mondani fogok az nem szemrehányás lesz, csak szeretném tisztázni a félreértéseket. Van szereplők modulunk, sőt még a mellékszereplőknek is van külön. A fejlécet nem rendelni szoktuk, hanem az egyik írótársunk (Pepii) készíti őket és szándékosan nem teszi rá a szereplőket. Külön oldalunk is van a díjaknak, mert már olyan sok van :) A részek megvannak számozva a Tartalom menüpontban és van leírásunk is amit oldalt megjelenítettünk : " Az oldal egy Percy Jackson és az olimposziak témájú fanfictiont dolgoz fel. A történetünk hat évvel az utolsó könyv után játszódik, az Olimposz hősei sorozatot nem vesszük figyelembe. A bonyodalmak akkor kezdődnek el, amikor egy alapból is harcias Árész fiú úgy dönt, hogy ellopja az aranygyapjút és a Félvértábor ellen fordul. Az új hősöknek meg kell védeniük szeretett táborukat, de mindeközben a magánéletük sincs éppen sínen. A megszokott világban, egy teljesen új kalandra hívunk, hogy velünk tartasz-e, vagy sem? Az már rajtad áll.

    Korhatár: +16, amit nem kell nagyon komolyan venni, valójában a trágár kifejezések miatt került rá, és az erotikus tartalom miatt. Ha esetleg kicsit komolyabban kell venni, akkor a fejezet előtt jelezve lesz. Nyomokban slasht (fiú/fiú párosítás) tartalmaz!

    Valamint: a blognak négy írója van. Nessa, Pepii, Lexy és Anne."
    A tartalom menüpontban pedig a sztorinak egy fontos része van megjelenítve ami sok fejtörést okoz: "Az elveszett tárgyat akarjátok visszaszerezni,
    Viszont egy ártatlan élettel kell érte fizetni.
    Egy rég elveszett ember is hazatalál,
    Kit több ezer éve nem talál halál.
    Lehetséges, hogy a tábor ketté fog szakadni,
    És egy ember döntésén múlik, kik fognak életben maradni." Ezzel is csalogatva a közönséget :)
    Bocsi, hogy ilyen hosszú voltam :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nessa! Én a kritikát még 2 hónapja írtam, viszont most töltöttem fel. Akkor még nem volt benne se szereplők oldal, se díjak oldal és számozás sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem kelle olyat feltolteni ami hazugsag. Vagy ha tudod, hogy amikor feltoltotted akkor mar nem voltak igazak a szavaid, akkor at irhattad volna. Csak ennyi.

      Törlés