2015. február 7., szombat

Kritika #3 Az Álarc Mögött


Jelentem: Meghoztuk a kritikát :) Őszintén sajnálom hogy ilyen sokára lett kész !!

Design:
Nekem nagyon tetszik csak egy bajom van vele.,mégpedig az hogy nekem kicsit egyszínű :/ Lehetne benne több szín is,nem csak kék. 10/9,5

Fejléc:
A fejlécen a körök szerintem nem igazán illenek oda,de ha azokat meg kiveszed onnan akkor (gondolom) ott meg üres lesz... 10/9

Modulok:
Különösebben nincs semmi bajom a modulokkal. A menü pontokban az oldalak is jól kivannak dolgozva, legjobban a "Fejezetek" menü pont tetszik 10/10

Történet: Nekem személy szerint nagyon tetszik, már az előszónál bele szerettem. Ami különösebben megtetszett az az,hogy gyönyörűen fogalmazol, és Gratulálok hogy ilyen egyedi sztorit sikerült össze hoznod ! A helyesírásoddal sincs probléma. 10/10

Összevetve: Gratulálok ! Csak így tovább! 40/38,5

~Catlyn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése